Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 27 april 2022

Seaside Escape

Hoi,

Omdat mijn blog gepland stond op 27 April wilde ik iets maken
in de kleuren rood-wit en blauw met daarbij een vleugje oranje.

Laat nu net het designpapier van Mintay die kleuren hebben,
onderwerp is maritiem; Seaside escape.
Ik ben echt een fan van dit thema dus deze keer werden het twee pagina's
voor in mijn planner.


Ik wil laten zien hoe ik van het 15-15 cm papierblokje
details uit het papier gebruik voor deze pagina's.
Ik doe dat vaak zo, kan met elk designpapier.

Voor de linker pagina stanste ik een cirkel uit, bijna net zo groot als de pagina.
Ik heb de rest van het design uitgeknipt en als details gebruikt op de pagina.


Voor de rechter pagina heb ik dit met 3 kleinere cirkels gedaan.
Ik heb de binnenkant van de stans voor de pagina met potlood overgetrokken
en deze uitgeknipt, zo krijg je een matlaag.


Verder heb ik lekker veel plaatjes van bloemen 
uitgeknipt en zo de pagina's aangekleed.



De planner stansen en andere stansen zijn van ECD 
Elisabeth Craft designs.
Klik op de plaatjes en je vindt ze in de webshop
van Hobbyvision.

Heel veel groetjes weer.



 

 
 







 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart. Groetjes Betha

Anoniem zei

Prachtiiiïiige pagina's. Goed uitgelegd met de stap voor stap. Schitterend mooi en gaaf werk

Wilma zei

Wat heb je prachtige pagina's gemaakt Susan! Ze staan weer bol van de details! Heel mooi gedaan, er is weer zoveel op te zien. Fijne kleuren ook gebruikt.
Nog een mooie zondag gewenst.
GROET, Wilma