Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 14 maart 2024

Art journal pagina met Cirkels

  Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze mixed media pagina zien.
Gemaakt in de Slimline Art Journal van JMA.
Gemaakt voor de lopende challenge #141
Het thema van deze keer zijn Cirkels op je creatie.
Dit is mijn inspiratie voorbeeld geworden.

De achtergrond heb ik gedaan met Cadence verf en een Brayer.
Op mijn craftsheet deed ik wat verf en rolde dit uit en 
daarna uit rollen op mijn watercolor papier.
Mocht je het wat te donker vinden dan kan je extra witte verf aanbrengen.
Rol al kanten op voor een speels effect.
De oker gele kleur heb ik heel weinig en lichtjes aangebracht.
Dit is het resultaat uiteindelijk geworden.

Daarna heb ik cirkels getekend met een potlood m.b.v. de Lavinia acetate Circle Masks.
Op de rondes witte verf gedaan 
en dit met ronddraaiende bewegingen uitgesmeerd met mijn vinger.
Dit gedroogd met de Heattool.
Met verschillende kleuren Distress Crayons op dezelfde wijze ingekleurd.
De randen gedaan met de Stabillo All 8046,
door de cirkel te tekenen en dit met een iets vochtige vinger uit te vegen.
Zie de foto hieronder voor de gebruikte spullen en resultaat.

De cijfers en letters zijn Rub-ons van het merk Simple Stories.
Spetteren met de Posca marker.
De plaatjes van de dames zijn van JMA uit de Victorian Dreams.
Nog script op gestempeld van JMA.
De teksten zijn ook uit de Victorian Dreams serie.
De randen van de pagina bewerkt met Distress Crayon Black Soot.
De zwarte streepjes die je erop zie is een stempel van Studiolight.
De wood background SL-MC-STAMP502.
Zo speels om deze op deze manier te gebruiken.


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren om mee te doen aan de cirkel challenge.
Ik vond het weer een feestje om deze Slimline pagina te maken.

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.