Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 13 maart 2024

Hey Dude

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je komt kijken naar mijn eerste blogpost op het blog van hobbyvison!
Vandaag laat ik jullie deze kaart zien die ik gemaakt heb met het 
prachtige papier Hey Dude van Craft o' clock!


Als eerste heb ik een stuk kraft cardstock gesneden van 25cm breed x 15cm hoog.
Dit heb ik gerild op 5cm en 15cm. De rillijn is 15cm.
Voor de matlaag heb ik een kleurtje gekozen dat bij het designpapier past.
Als matlaag heb ik gebruikt:
2x 14,6cm hoog x 9,6cm breed
2x 14,6cm hoog x 4.6cm breed
Ik heb gekozen voor het designpapier Hey dude van craft o clock. 
Voor het designpapier heb ik gebruikt:
2x 14,2cm hoog x 9,2cm breed
2x 14,2cm hoog x 4,2cm breed



Daarna heb ik de randen van de matlaag en het designpapier beïnkt met Distress Oxide scorched timber!


Daarna heb ik alles op de voor en achterkant van de basiskaart geplakt!


Daarna heb ik stempels uit de JMA Feeling of Freedom op het designpapier gestempeld. 
Hiervoor heb ik weer de Distress Oxide scorched timber gebruikt.


Daarna heb ik Distress texture paste Translucent aangebracht door een mask uit de JMA Write your story collectie! Dit is echt een favoriet mask stencil van mij! Hier overheen heb ik embossingpoeder van wow gedaan. De kleur van de embossingpoeder is Poppin Bleu. Deze past super mooi bij het designpapier!
Daarna heb ik het verhit met de heattool.
                                   

Toen heb ik het ATC kaartje uit de JMA victorian Dreams uitgestanst .Ik heb er voor gekozen om een extra matlaag bij te maken zodat ook het ATC kaartje uit 3 lagen bestaat. 
Ook deze randjes beïnkt met Distress Oxide scorched timber.
Daarna heb ik een stempel van craft & you op het designlaagje gestempeld met                                
versamark champagne kleur. Hier overheen heb ik embossingpoeder van wow gedaan.
De kleur is turkisch coffee. Dit heb ik verhit met de heattool.
                                

Ik heb het ATC kaartje tot de helft vastgeplakt op het rechter flapje van de kaart!
Zorg dat het ATC kaartje in het midden zit.
Je kunt de kaart openen door het rechter flapje met het ATC kaartje naar achteren te duwen. 
Zo kun je aan de binnenkant nog een boodschap schrijven!


Daarna heb ik de kaart versierd met de plaatjes uit het mixed paperpad Hey Dude van craft o clock. 
En natuurlijk mogen de pareltjes niet ontbreken op deze creatie!




Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatie!
Als je deze creatie ook gaat maken dan zou het super leuk zijn om deze ook te showen in de hobbyvison facebook groep!

Lieve groetjes Martine Krol