Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 20 maart 2024

Birds

 Hoi,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie te inspireren met een blogbericht. En met de lente in aantocht vond ik deze kaart met vogels wel heel toepasselijk. 


Dit is de Slimline Bird Collage stempel uit de Jenine's Mindful Art collectie. Die heb ik met de Nocturne (= zwarte inkt) van de Versafine Clair op 200 grams aquarelpapier van Florence gestempeld. 
Daarna heb ik hem ingekleurd met de Derwent Inktense kleurpotloden. 
De schaduw die ik heel licht heb aangebracht heb ik de de Stabilo All gedaan en een waterbrush.


Om er een kaart van te maken heb ik hem gemat op een stukje cardstock uit het Studio Light Essentials PaperPad de Vintage Florals. Vervolgens heb ik hem op Kraft cardstock geplakt. Maar de kaart was naar mijn mening nog niet af.


Mintay heeft hele leuke decoratie elementen met vogels, vogelhuisjes en nestjes. Dit zijn de Chippies Decor Birds. Die vond ik wel goed bij deze kaart passen.
Ik heb ze op kleur gebracht me de Versafine Clair inkt en dan de kleuren Shady Lane, Acorn en Pinecone.


Vervolgens heb ik een beetje Sisal gepakt en daar heb ik de decoratie elementen op verwerkt. 
Tot slot heb ik een reststukje van het chipboard uitgesneden en daar de tekst op gestempeld met Victorian Velvet van de Distress Inkt. De randjes heb ik net als de randjes van de kaart nog bewerkt met Vintage Photo van de Distress Oxide. 



En zo heb je dan een mooie vogel kaart.


Dit was mijn inspiratie voor deze keer. Alle producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op de afbeeldingen hieronder te klikken.

Tot de volgende keer!




1 opmerking: