Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 21 maart 2024

Lente challenge Cindy

 Lente Challenge.

Met Mintay.



Hoi allemaal!
Superleuke lente challenge! 
Ik hoop dat jullie er evenveel van genoten hebben als ik. Wat een leuke opdrachten weer, en als je eindresultaat dan ziet super toch.

Als eerste het mandje, deze heb ik gemaakt naar de beschrijving van Tiets. Het enige dat er niet bij is is het handvat. Voor het geheel heb ik het super mooie papier van Mintay gebruikt Spring is here. Daarnaast heb ik ook wat chipboard elementen gebruikt die ik eerst met Distress vintage foto heb bewerkt dan heb ik deze met de embossing glazen ook de vintage foto bewerkt en dan krijg je echt een heel mooie structuur.



Ook heb ik voor alle elementen wat mos en sisal gebruikt. Zoals je gaat zien ben ik toch meer de vintage toer opgegaan.


De eerste opdracht, vlinders en tickets en de letter L.
 De knipplaten komen uit het groot paperpad van Mintay. De pocket komt het extra setje paper elements. Het kant is uit eigen voorraad en ook op elk ei heb ik een stukje ribbelkarton gedaan. Dat vond ik leuk en brengt het geheel ook samen. De letters komen uit een stans set van studio light.


Opdracht 2: bijtjes, kant/lint en de letter E.
Nu de bijtjes waren super moeilijk te vangen hier. Ik had er maar deze waren veel te groot, deze stempel van de bijtjes heb ik gevonden uit mijn eigen voorraad. Alle knip elementen komen uit het paperpad, ook terug hetzelfde lint en de letter E hangt deze keer bovenaan. In elk ei heb ik een eyelit voorzien zodat er een stukje lint door kan of je kan kiezen om deze op te hangen.


Opdracht 3: voorjaarsdiertjes, touw en de letter N.
Deze knip elementen van de diertjes zijn super cute. Ik heb deze 3 gekozen samen met wat bloemetjes. Wat mos om het geheel af te werken. Het touw zie je moeilijk op de foto maar deze zit achter de diertjes.
En niet te vergeten te vertellen de basis is gemaakt met cardstock van Vaessen.


Opdacht4: Bloemen, shaker en de letter T.
Dit plaatje komt ook uit dezelfde paperpad eigelijk als klein kaartje maar toch paste deze juist in ede shaker van Studio light. De knipplaten zijn ook uit het paperpad. Het shaker materiaal is van Studio light.


Opdracht 5: Eitjes, tekst en de letter E.
De knipplaten zijn terug uit dezelfde paperpad wat een prachtige bloemen zitten. De pocket komt uit het extra setje elements, deze is gevuld met de eitjes. De tekst komt uit de knippen en plakken met Jaap. De letter E hangt deze keer links.

Hopelijk kan het team jullie wat inspiratie geven zodat jullie dit leuke project ook kan maken. Het is echt voor iedereen toegankelijk. 
Veel knutselplezier!

Heb je interesse in een artikel klik op het fotootje.


Florence Cardstock - Smooth (glad) 216 gr) - Off White Mintay - Spring is Here - Paper Set 12x12 Inch Mintay - Spring is Here - 12x12 Inch - Elements Paper

Mintay - Spring is Here - Paper Elements (27 St)Mintay - Chippies - Decor - Easter 2 Distress Inkt - Vintage Photo Ranger - Tim Holtz Distress - Embossing Glaze - Vintage Photo Studio Light - Essentials - Shaker Die Cut Stencil - Oval SL-ES-CD179Studio Light - Essentials - Shaker Window Blister Oval Hemp cord  - 0,8mm x 100m - WhiteSisal - 8 gram - Naturel Crafter's Companion - Lijmpistool klein (7mm patronen) - Incl standaard Lint - Organza crackle - Mint green - 28mm (per meter)
Dutch Doobadoo - Knippen & Plakken met Jaap - Happy Spring

Geen opmerkingen: