Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 26 maart 2024

Lente challenge Elske

Lieve creativelingen,

Vandaag mag ik jullie mijn paas eieren laten zien die in dit toffe mandje zitten. Dit mandje is een ontwerp van Tiets. Ik heb het hengsel iets langer gemaakt zodat ik dit leuke eitje er aan kon hangen.


Ik heb mogen werken met het prachtige papier van Alchemy of Art, Soll of Spring.

In dit mandje zitten mijn 5 eieren van de Lente Challenge. Elk ei heeft zijn eigen opdrachten. Dit maakt het zo leuk. Je kan de eieren bewaren in het mandje, maar je mag ook mee doe zonder het mandje.


Opdracht 1, de letter L, een vlinder en tickets of postzegels.

Mijn grote favoriet zijn de postzegels en dat is op ei 1 ook nog de opdracht. In combinatie met de tickets van 49 and Market de de tickets die ik maakt met de toffe set ECD.


Opdracht 2, de letter E, bijtjes en kant/lint.

Lint/kant kan je nooit genoeg hebben vindt ik. Ik heb dan ook een mooie collectie maar bij HobbyVision verkopen we ook mooi lint. Dit in combinatie met kaasdoek een mooie vintage look.


Opdracht 3, de letter N, voorjaars diertjes en touw.

Van dit schattige lammetje wordt je toch vrolijk!! je vindt dit schatje in een extra knipvel bij dit prachte papier van Archemy of Art. Deze toffe bloemen passen heel goed bij deze lijn. Er zijn daar verschillende setjes van in het zelfde kleuren palet.


Opdracht 4, de letter T, bloemen en shaker.

Wat is er nou toch vrolijker dan een shaker gevuld met mooie lente kleuren. Ik maakte deze shaker met de vlinder set van Studiolight. Ik vulde hem met mooi schudmateriaal, maar eerst heb ik er washitape achter geplakt zodat je een dubbel verrassings effect heeft.


Opdracht 5, de letter E, eitjes en lente tekst.

Dit is al weer het laatste ei. Zo vlak voor de Pasen heb ik er een vrolijke paas tekst opgezet. Dit heb ik gemat op een stukje ribbelkarton. Achter het paashaasje zit een stukje papier uit een oud boek. Bij de kringloop scoor je deze voor een klein prijsje en je hebt er heel lang plezier van.


Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd om mee te doen met onze challenge.

Met creatieve groetjes Elske.

:

Deze materialen heb ik gebruikt: