Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 23 maart 2024

Lente challenge Tiets

Hallo allemaal,
Hier dan mijn eind resultaat van onze Lente challenge die we in de facebookgroep hebben gehouden.
met de DT dag op 17 febr zijn we als team  begonnen met het maken van het mandje. Daarin passen mooi de 5 gemaakte eieren die als opdrachten waren bedacht.



Ik heb het papier van Simple Stories - Spring Garden gebruikt., Heerlijke frisse kleurtjes!



Het eerste ei had als opdracht Vlinders - tickets/postzegels. en de letter L.
Zoals jullie kunnen zien zit dat er allemaal op.  De tickets zijn van 49and market , de vlinders van JMA en  Ik heb geen idee meer van welk merk mijn alfabet letters zijn.



Het 2de ei was met opdracht  Bijtjes - Kant/lint en de letter E.
De bijtjes heb ik in de vorm van een wax zegel erop verwerkt. Deze komt uit eigen collectie.
Tja het lint is duidelijk aanwezig bovenaan natuurlijk.
Verder heb ik wat stansen van Marianne Design gebruikt en nog meer tickets.



Het derde ei mocht de letter N erop hebben en voorjaarsdiertjes en touw of koord.
Ik heb bovenin om het lint hempcord gestrikt en tja de diertjes zijn aanwezig toch.
De letter N zit er ook maar is iets naar voren gevallen zie ik.



Dan het 4de ei met als letter de T en als opdracht een shaker en bloemen.
Nou we zijn dol op shakers dus die heb ik dan ook in de vorm van een ei erop verwerkt.
Bloemen hebben we altijd genoeg dus ook dat was niet zo moeilijk.



Als laatste opdracht op ei 5 was de letter E en en eitjes erop verwerken en een leuke tekst.
Ik had nog een leuke tekst stempel van Hello Spring en vond deze er wel leuk bij passen. Volgens mij is die van Marianne Design.
De eitjes komen bij wibra vandaan en zijn zacht en dus heb ik ze doorgesneden zodat ze wat platter op de creatie konden.



Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben. Je kunt nog meedoen tot en etm 30 maart!















1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat leuk en mooi! Groetjes Betha