Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 4 maart 2024

Trouw of Rouw

 Hallo,

Vandaag laat ik twee condoleance kaarten zien.
Deze zijn gemaakt met de lijn; a day to remember van Craft O Clock.
Eigenlijk staat deze lijn in het teken van trouwen
maar ik heb door mijn werk vaker een rouwkaart nodig, helaas.
En ik vond dat deze lijn zich daar ook heel goed voor leent.


Ik heb er tevens cirkels op verwerkt.
Dat is namelijk het nieuwe thema voor de challenge op ons blog.

Ik heb een standaard maat kaart 11-15.5 cm
Daarvoor heb ik de nieuwe stans van Studio Light gebruikt.
SL-SS-CD800
Alleen de buitenste stans deze keer.
En ik gebruik het designpapier uit het basisset van deze lijn.


Daarna heb ik wat cirkels in verschillende maten gestanst.
En deze onder elkaar opgeplakt.


Toen een mooi knipplaatje uit deze lijn uitgeknipt
en wat takjes gestanst. 
Met een stempel een tekst erop gezet.


Met glossy accent heb ik wat druppels gezet in de cirkels.

Ik heb ook nog een slimline versie gemaakt.
10-21 cm


Je kunt deze kaarten door een andere tekst erop te zetten
ook maken als trouw of beterschap kaart.
Zo is deze lijn weer heel veelzijdig te gebruiken.

Bedankt voor het bezoeken van ons blog.

Wil je ook aan de slag?
Klik op de foto en je komt bij het desbetreffende artikel
in de webshop van Hobbyvision.

  

  

 



2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en helaas hebben wij deze kaarten soms ook nodig! Groetjes Betha

marian zei

Schitterende kaarten.
Groetjes van Marian.