Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 17 maart 2024

FB LIVE - KAART MET TASJE DOOR JANET BLAAUW - 13 MAART

 Hallo allemaal,

Op woensdag avond ben ik altijd live te vinden in onze FB groep

Create it with HobbyVision.

Daar heb ik op de 13de maart een live gegeven met een tasje in een kaart.

Dit tasje heb ik zelf getekend, en tja, ik ben geen kunstenaar in paint op de computer, maar ik heb het voor elkaar gekregen om er een getekend patroon van te maken wat je kan uitprinten.

Je kunt dit meteen op cardstock doen als je printer dit aankan, of je print het op printerpapier en knipt het uit als patroon om omheen te trekken met een potlood.

Het patroon, dat kan je HIER vinden en opslaan op je computer.

Het resultaat van mijn tasje zal ik even laten zien:




En wil je de live nog een keertje bekijken, die kan je hier vinden:


En dan nog even de beschrijving van het geheel: 

Print het model uit op cardstock en knip het uit,

Je kan het ook printen op printerpapier en als patroon gebruiken door het om te trekken.

Het makkelijkste is, als je het meteen op cardstock print, om het twee keer te printen. 1 voor het tasje en 1 voor designpapier te meten. 

Plak het tasje in elkaar en doe er designpapier op.

Snijd een basis kaart van 13 cm x 29.5 en ril deze op 13 en 16.5 cm.

Snijd wat stroken cardstock van 13 cm x ongeveer 3 cm en pons er een leuke rand aan.

Plak deze langs de kaart.

Plak aan de bovenkant een lintjes.

Plak designpapier op alle delen van de kaart.

Plak een strookje op de bodem van de kaart.

Plak het tasje in de kaart. 

Versier naar wens.

De producten van deze live, die kan je hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/nl/13-03-2024-janet-blaauw-tasjeskaart.html


Ik wens je er weer veel plezier mee,



 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig en dank voor de beschrijving! Groetjes Betha