Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 24 maart 2024

Lente challenge - Martine

Hallo allemaal,
Voor de lente challenge op de facebook groep van create with hobbyvision heb ik dit mandje met 5 eieren gemaakt. Ik heb hiervoor het prachtige papier Spring to Here van Mintay gebruikt. Super leuk om te werken met deze frisse kleurtjes.


Het mandje heb ik beplakt met het designpapier van Mintay Spring to Here. 
Ook heb ik de die-cut plaatjes gebruikt op het mandje. 
Langs de randen van de flapjes heb ik met kant gewerkt. 
Voor het hengsel heb ik een randmal uit de JMA Feelings of Freedom lijn gebruikt. 
De strik is gemaakt met het leuke crackle organza lint.



Op het eerste ei moesten vlinders, tickets/postzegels en de letter L komen.
De tickets/postzgels die ik gebruikt heb zijn van 49 and market.
De bovenste vlinder komt uit de JMA Victorian Dreams collectie.
De onderste vlinder komt uit een JMA essentials collectie. 
Deze heb ik bewerkt met distress glaze speckled egg.


Op het tweede ei moest je bijtjes, kant/lint en de letter E gebruiken.
Bovenaan zie je de leuke bijtjes zitten.
Bij de pocket heb ik organza lint uit de JMA Romantic Moments collectie gebruikt.
Dit lint past super mooi bij het papier Spring to Here van Mintay.
Voor de letters heb ik houten kralen gebruikt met een letter erop.


Op het derde ei moesten voorjaarsdiertjes, touw/koord en de letter N komen.
In het zakje met die-cut elementen van Mintay Spring to Here
zitten allemaal super leuke afbeeldingen van voorjaarsdiertjes.
Bij het konijntje en het kuikentje zie je heel dun bruin touw zitten.


Het vierde ei moest je versieren met bloemen, een shaker en de letter T.
De bloemen zijn uit de essentials collectie van JMA.
Voor de shaker heb ik een chipboard klok van Mintay gebruikt.
Het shaker materiaal is Easter on Parade van Picket Fence.
Dit past super gaaf bij het designpapier!


Dan zijn we alweer bij het 5e en laatste ei gekomen.
Op dit ei zijn eitjes, leuke lente/spring tekst en de letter E verwerkt.
De eitjes komen uit het zakje met die-cut elementen van Mintay Spring to Here.
De tekst heb ik gemaakt met de houten kralen.


Hieronder nog wat foto's van het eindrestultaat. 




Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als mij om dit mandje met eieren
voor de lente challenge te maken.
Bedankt voor het kijken naar mijn blog!
Tot de volgende keer!

Lieve groetjes Martine Krol

Hieronder vind je de artikelen die ik heb gebruikt:





1 opmerking:

Aviator zei

Ik waardeer uw inzet voor het bevorderen van zinvolle gesprekken. Bedankt! Ontdek hoe het Aviator-spel tot stand kwam op onze blog.