Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 30 maart 2024

Lente challenge Lisanne

 Hallo allemaal,

Tiets had in de groep 'Create it with HobbyVision' op Facebook weer een hele toffe challenge georganiseerd met lente-/Paaseieren. Ook had ze een heel mooi patroon van een mandje erbij ontworpen, waar je de eieren in kunt bewaren. Het mandje heb ik nog niet helemaal af, maar ga ik zeker nog verder oppimpen en afmaken: ik heb de eieren nu gezellig in de keuken hangen, maar ga ze na Pasen opbergen in het mandje in mijn hobbyhoek. De wedstrijd bestond uit 5 verschillende opdrachten die op een ei verwerkt moesten worden.

De eerste opdracht was: letter L en vlinders en tickets/postzegels

De tweede opdracht was: letter E en bijtjes en kant/lint

De 3e opdracht: Letter N en voorjaarsdiertjes en touw/koord

De 4e opdracht: letter T en bloemen en shaker

De laatste opdracht: letter E en eitjes en leuke lente/spring tekst

Bij de Hema kun je zuignappen kopen die je op je raam kunt doen en als je daar een touwtje tussen spant, kun je kaarten of in dit geval je eieren leuk met mini-wasknijpertjes ophangen.

Ik hoop dat je weer nieuwe inspiratie hebt opgedaan en zie je graag terug met een volgend blogbericht!
Creatieve groetjes,
Lisanne

Wil je aan de slag met bovenstaande eieren, dan vind je hieronder de gebruikte materialen. Klik op het plaatje en je komt direct bij het product in de webshop.