Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 7 maart 2024

FBLive - 29 febr- Paasmandje

Goedemorgen allemaal,
 Voor onze lente challenge in de Facebookgroep heb ik een klein projectje bedacht. Het team is eraan begonnen tijdens de DT dag en inmiddels zijne r al hele mooie klaar.
 Dit is de mijne geworden.
Het is een  mandje geworden waarin vanaf 8 maart de opdrachten in passen voor deze challenge.
Ik heb gewerkt met het mooie papier van Simple Stories -  Spring Garden.



Voorop op het mandje heb ik nog een soort gevouwen pocket gemaakt waarin je wat leuke dingen kunt stopppen. Voorop wat zelf gemaakte bloemen geplakt met een'gesuikerd' randje.



Ik heb er in de pocket diverse stansjes van Tim Holtz en Marianne Design ook in geplakt om de boel wat  vrolijk te maken.



Aan de zijkanten van het hengsel ook wat zelf gemaakte bloemen (ECD) verwerkt met wat takjes en sisal.



Op de achterkant wat versiert natuurlijk en van het design papier  het woord Spring geplakt.



De vlindertjes van Marianne Design vind ik zo cute... en die heb ik ook erop verwerkt. De ene aan een dun touwtje laten bungelen en de andere zit vast geplakt.



Op het hengsel een grote strik gemaakt van mooi breed kant en daarop een JMA vlinder gedaan.




Ik hoop dat jullie mee doen met onze challenge. Vanaf 8 maart beginnen we en zo om de 3 dagen komt er een opdracht.
Klik op onderstaande foto en wordt lid van onze gezellige groep.


Bedankt weer voor het lezen van mijn blogpost.

Hier nog de live: