Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 26 maart 2024

Lente challenge Ellie

Hallo allemaal ,
 
Ik ben als Design teamlid ook aan de slag geweest met de lentechallenge.  Ik heb gewerkt met allemaal Marianne Design stansen en het designpapier Early Spring. Op elk ei heb ik de zelfde basis gebruikt: een cirkel met achtergrondplaatje van Eline, een Eline diertje en zigzag strookjes. Zo is het een serie geworden die helemaal bij elkaar past. Hieronder zie de foto's van mijn mandje en de eieren.
 
Mandje
Het mandje het is zowel van buiten als van binnen met designpapier beplakt en gepimpt met bloemenstansjes, eitjes en paashaasje.
  
 
Paasei 1
Vlinders en tickets/postzegels en letter L
 

Paasei 2
Bijtjes en kant/lint en letter E
 

Paasei 3
 Voorjaarsdiertje(s) en touw/koord  en letter N
 
 
Paasei 4
Shaker en bloemen en letter
 

Paasei 5
Eitjes en lente/spring tekst en letter E
 

Ik heb met veel plezier aan deze Lente uitdaging gewerkt en vonden jullie het leuk om mijn uitwerking hier in zijn geheel te zien. 
Bedankt voor het gezellig kijken en lezen van mijn blogberichtje.
Veel plezier met het maken van jouw lentecreatie.
 
 
Creatieve groetjes Ellie
 
De gebruikte materialen die op voorraad zijn, heb ik op een rijtje gezet voor jullie. Zoek je iets, wat er niet bij staat, mail dan even naar HobbyVision: dan kunnen ze het nog bestellen (alle gebruikte producten zijn leverbaar).
Marianne Design - Creatable - Daisies   Marianne Design - Collectables - Eline`s Baby Bunny Marianne Design - Collectables - Eline's Butterfly FamilyMarianne Design - Creatables - Zig Zag Strips  Marianne Design - Pretty Papers Bloc - Early Spring Marianne Design - Knipvel - Eline's Early Spring Backgrounds         Marianne Design - Shakables - Easter  Marianne Design - Craftables - Punch Die XL Eggs Marianne Design - Collectable - Stamp Frames Marianne Design -  Collectables -  Eline's Bijen