Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 21 maart 2024

Lente challenge Janet

Hallo allemaal,

Zoals jullie wel gewend zijn hebben wij vaak een challenge.
Zo loopt er elke 2 maand een vaste challenge op dit blog, en we hebben
vaak een Thema challenge.
Dit keer was het LENTE.

En ja, bij lente horen eieren.
Want in mei leggen alle vogels een ei, zegt het spreekwoord hihi.

Maar wij hadden dus de opdracht om 5 eieren te maken die in een mandje
kwamen te staan. Het mandje had je tijdens een live van Tiets al gezien en misschien wel
meegedaan, en wij hebben hem als team op onze DT dag gemaakt.
Althans, een begin, want door het vele kletsen was er bijna geen mandje af whahaha..


De opdrachten waren niet zo moeilijk.
Het was altijd een letter met wat extra`s.
Het ei op de bovenste foto is de eerste van de serie dus een letter L.
Verder was het tickets en of postzegels. Naja, ik heb ze er allemaal maar op verwerkt.
Het designpapier van alle eieren die ik maakte zijn van Art of Alchemy.


Dan de letter E met de extra opdracht  "bijtjes" / kant-lint.
De bijtjes vond ik nog in een knip plaatjes boekje van Mintay.


Dan de letter L.
Hierbij wilden we graag voorjaardieren en touw zien.
Nou, toen heb ik de konijntje maar op een touwtje laten zitten ;) 


Dan de T met de opdracht om er een shaker gedeelte in te maken en bloemen.
Dit heb ik gedaan in de vorm van een ei, en met zelfgemaakte bloemen van stof.


En als laatste een ei met de letter E
Hierbij moest er een tekst/quote op en eitjes.
Ook die heb ik er beide op verwerkt.


En dit is het mandje gevuld met de eieren.
Staat toch wel weer gezellig met de pasen.


Ik hoop dat jullie het ook weer een leuke challenge vonden en we gaan maar weer eens
kijken wat de volgende challenge gaat worden.

Ik wens je nog een fijne dag en tot snel maar weer,



En wist je dat we heel veel Lente producten in 1 groep hebben staan? Die kan je hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/nl/lente2.html


En ook is er een groep voor creaties die met Pasen te maken hebben. Die kan je hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/nl/pasen.html

  









1 opmerking: