Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 15 augustus 2021

Facebooklive - #HVZomerchallenge met Tiets

 Hallo allemaal,

We zijn in de HobbyVision facebookgroep druk bezig met de zomerchallenge en ik mocht 28 juli voor een avondje inspiratie zorgen en aan de slag met de eerste opdracht.

Ik had het albumpje al af, dus moest wat anders verzinnen om die opdracht in te verwerken.
En ach ik had nog zoveel papier over van Ocean Deep van Craft 'O Clock dat ik daar maar mee verder ben gegaan.
Hoe dit projectje gemaakt wordt kun je terug kijken op ons YouTube kanaal waarvan ik onderaan dit bericht de link zal plaatsen.
De eerste opdracht was om een rijtje uit deze bingokaart te verwerken in je project. Dit mag horizontaal, verticaal of diagonaal zijn.



Ik heb meerdere dingen uit de bingokaart gebruikt, maar het rijtje is die van
meeuwen, schelpen en lint.


Hier heb ik een soort ster vorm uit de voorkant gesneden waarachter een shaker deel geplakt zit.
verder de voorkant beplakt met zee net, kaaslinnen, schelpjes en diverse stansjes.


Op deze foto zie je duidelijk het lint.


In de 2 tasjes zit een mini houder verstopt waarin je kaartjes, journals of iets dergelijks in kunt doen.


Ik heb een mini notitie boekje beplakt met het design papier en deze in de houder gezet.



De 2 labels in de tasjes zijn van crealies. met een stuurwiel stans heb ik de bovenkant versiert.


Achterop is nog ruimte voor eventueel foto's.

De gebruikte materialen die ik hier gebruikt hebt vind je hier in de winkel:

https://www.hobbyvision.nl/nl/28-07-2021-tiets-van-de-wolfard-inspiratie-zomer-challenge.html


En hoe je dit projectje zelf kunt maken kun je hier bekijken:


Fijn dat jullie weer hebben gekeken hier!

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Sylvia zei

Wat weer een super gave creatie.

Groetjes Sylvia

Mirjam1702 zei

Super gaaf gedaan!! Ga het zeker ook een keer maken!

Monique zei

Nu snap ik waarom Ocean Deep bijna is uitverkocht. Wat een gave creatie! Een genot om naar te kijken.
Fijne dag, liefs Monique