Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 8 augustus 2021

Multi Frame Card

  Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie het al wel gezien, maar er zijn een tijdje terug weer een paar prachtige nieuwe kleurtjes alcohol inkt met glitter binnen gekomen. Natuurlijk moest ik die ook even testen hihi.

Ik ging eerst met de drie kleuren , Plum, Baby Pink en Lilac aan de gang.
Deze heb ik op Yupo papier gedruppeld en lekker in elkaar over laten lopen.
Ik was er meteen weg van, wat een mooie kleuren, en ook nog met mooie glitters.
Het is op een foto altijd lastig om glitters te laten zien, maar geloof me, ze zijn er echt ;)

              

Onderaan deze foto zijn nog wat glitters te zien.


Met het stuk Yupo papier heb ik dan ook maar een kaart gemaakt.
De prachtige slimline stans van Nellie Snellen lag al een hele tijd ongebruikt op mijn bureau en dat moest maar eens veranderen. Dus heb ik die voor deze kaart gebruikt.


Bij de stans zit ook een basis stans die net iets groter is dan de stans met de
mooie figuren. Dit gebruikt je dan als mat kaart.

Uit een vel designpapier van Mintay - Nightfall heb ik diverse plaatjes geknipt 
en in diverse hoogtes op geplakt.
Bedankt voor het lezen!


Alle producten staan hieronder nog even op een rij. Klik op de foto om bij het juiste product te komen.

     

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha