Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 24 augustus 2021

Merry Christmas

 Hallo allemaal,

Deze keer laat ik zien hoe je van een planner stans van ECD een kerstkaart maakt. Uit kraft heb ik 2x de plannerpagina gestanst en daarvan het randje met de gaatjes eraf gesneden. 1 deel ervan opzij gelegd, hier kom ik later op terug. Met het mooie designpapier van P13, Cosy Winter heb ik het kraft gemat. Daarna een strook designpapier gesneden die net wat breder is dan de kaart. Met de randpons van Vaessen 2 randen geponst en dit achter de strook geplakt. Alle randen van het designpapier heb ik een kleurtje gegeven met Distress Ink Frayed Burlap. Dit geheel weer op de kaart geplakt.


Hierna begon het knipwerk uit het vel met die leuke plaatjes. Links achter de bloemen toef kun je een doily plakken. Deze is van Craft Emotions maar niet meer op voorraad. Hiervoor kun je ieder ander soort nemen. Daarna verschillende plaatjes opgeplakt. Ook heb ik verschillende bloemen gemaakt met de floral 12 van ECD en takjes gestanst uit wit cardstock. Het midden van de bloemen en sommige blaadjes zijn van groen designpapier.


Dan de rechterkant. Hier ook uitgeknipte plaatjes en ook een Die-cut die ook bij deze serie hoort. Onder de bloem een strik van hemp koord.


Bij deze serie zijn ook leuke woorden van chipboard. Een daarvan heb ik in het midden opgeplakt. Hier en daar ter versiering wat schuimbolletjes opgeplakt. Dit gedeelte is nu klaar.

Nu pak ik het andere deel van het kraft die ik opzij had gelegd. Hier heb ik een rillijn 2 cm van boven gemaakt en deze met het bovenste deel aan het andere geplakt, zie foto. Zo kan je de kaart mooi laten staan.


Heel erg bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


Alle gebruikte producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste plaats in de webwinkel.



    
   
  
 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha