Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 23 augustus 2021

The wave of the sea help me get back to me

 Hoi lezers,

Challenge 112 is maak iets in strand zee thema. Laat dat nu een van mijn favoriete thema's zijn. 
Ik maakte deze vierkante kaart 17-17 cm, die ik waarschijnlijk in mijn vierkante planner ga bewaren.



Ik heb een digi stamp die ik kocht op Etsy geprint op perfect colouring paper 
en kleurde deze in met copics sketch alcohol markers en knipte het plaatje met witte rand uit.
Huid; E11,E21,E50,E51
Haar; E49,E18,E09,E07
Kleding; B39, B41,B45

De reddingsboei heb ik zelf gemaakt van ronde CreaLies stansen. 
Ik leg de stansen dan op een ruitjes vel zodat ik ze mooi kan centreren. 
De kleine is uit wit cardstock en de grotere uit blauw. 






Dan ga je de blauwe in 8 vouwen. 
Knip dan op de vouwlijntjes door en je hebt de blauwe stukjes 
die je dan op de witte cirkel kunt plakken.




Toen heb ik er nog een touwtje rondom geplakt, 
gewoon aan de achterkant met plakband 
want dat zie je toch niet en is wat steviger.



De kaart heb ik verder met stansjes en knipplaatjes versierd. 
En op de achtergrond nog wat gestempeld.
Ik hoop dat jullie ook veel plezier zullen hebben bij het maken van een creatie met dit thema.

Alle gebruikte producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. 

Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste plaats in de webwinkel.