Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 9 augustus 2021

Welkom bij ons

 Hallo allemaal!


Vandaag willen wij jullie graag voorstellen aan 3 nieuwe design team leden.

Helaas hebben wij de afgelopen tijd afscheid moeten nemen van een aantal dames uit ons design namelijk, Pouwla Guns, Jolanda Meursen en Janny Jager.
Wij willen deze 3 dames ontzettend bedanken voor de inspiratie die zij hebben gegeven. 
En de tijd die zij namen om prachtige creaties voor ons te maken.

Ondanks dat wij afscheid nemen van 3 geweldige dames willen wij ook 3 nieuwe dames ontzettend welkom heten in het design team.
Mirjam Vree, Monique Eding (Crealoetje) en Susan van Poppel komen ons team versterken en gaan jullie de komende tijd inspireren.
Hieronder stellen ze zich al even aan jullie voor. 

Allereerst Mirjam Vree


Hallo allemaal,

Mijn naam is Mirjam Vree, maar sommigen zullen mij beter herkennen als De Knooischuur.
Ik ben 51 jaar, getrouwd met Eddy Vree en we hebben twee zoons Duncan van 1996 en
Boyd van 1999. Ik ben eigenlijk al zo lang ik me kan herinneren bezig met papier en kaarten
maken. Samen met mijn zus heb ik denk ik alle technieken wel uitgeprobeerd. Toen we
eenmaal de stempels hebben ontdekt was het hek van de dam. Ik vind het geweldig om zelf
achtergronden te maken en maak daarbij gebruik van alles wat er maar te koop is maar mijn
voorkeur gaat uit naar Distress Oxide. Ook de Gelli Plate is een van mijn favoriete mediums
voor achtergronden. Ik heb niet echt een vaste stijl en vind denk ik net als velen van jullie heel veel mooi.

Ik heb in verschillende design teams gezeten en toen Jenine mij vroeg of ik het team van
HobbyVision wilde heb ik ja gezegd. Ik heb enorm veel zin om allerlei creaties met jullie te delen en hoop jullie op mijn eigen manier te inspireren.

Groet, Mirjam Vree.


Dan hebben we Monique Eding (Creatief  met Crealoetje) 



Hallo allemaal,
ik ben Monique Eding bouwjaar 1968,  misschien wel beter bekend als Crealoetje (www.crealoetje.blogspot.nl) Dat is de naam die mijn man Geert (waarmee ik alweer 33 jaar mee ben getrouwd) mij gegeven heeft. We hebben 2 kinderen, een zoon en een dochter die inmiddels het huis uit zijn. Het is soms best stil in huis, ook omdat mijn man offshore werkt en dus om de 14 dagen weg is maar dan ook weer 14 dagen thuis. Daarom hebben we ook nog een lieve hond, een Friese Stabij, genaamd Bowie.

Sinds 2007 ongeveer maak ik al kaarten. Begonnen met 3D kaartjes en langzaam naar scrapkaarten en uiteindelijk Mixed Media. Dat doe ik het liefst. Maar ook voor een scrapkaart draai ik mijn hand niet om. Ook omdat ik een eigen challengeblog heb Knutsels en Kadootjes samen met 5 vrouwen die inmiddels ook mijn vriendinnen zijn. En daar natuurlijk ook veel voorbeelden voor maak. Een uit de hand gelopen hobby dus. En als ik naar mijn hobbykamer kijk, oei, oei, oei....dan mag ik mijn handjes dichtknijpen. Sinds vorig jaar ben ik ook Creator bij Pronty, producten die HobbyVision ook verkoopt en komen jullie me daar ook geregeld tegen. En omdat ik het leuk vind om mensen iets te leren geef ik ook workshops aan huis. Mijn dagen zijn goed gevuld! Ik maak graag foto tutorials en hoop jullie daarmee te inspireren.

Mochten jullie iets willen weten, voel je dan vrij om me te vragen via een PB op Facebook of via mijn mail monique.eding22@gmail.com


En Susan van Poppel


Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Susan van Poppel, geboren in november 1977 in Tilburg. Daar woon ik nu nog steeds. Ik ben werkzaam als verzorgende 3IG in de wijkverpleging, een drukke baan met onregelmatige werktijden.

Ik ben mijn leven lang al creatief bezig. Knutselen is voor mij echt een uitlaatklep en iets waar ik ontspanning uit haal. Ik vind veel leuk, ik kleur, knip en plak erop los. Bij mij zal je voornamelijk mix and match zien op projecten, verschillende merken combineren en zowel oude als nieuwe producten verwerk ik door elkaar heen. Ook mixed media.

Ik ben niet van clean and simple. Mijn favoriete kleur is regenboog maar werk ook vaak ton sur ton.
Het maken van kaarten, planner pagina’s, scrap lay-outs wissel ik af en een glittertje mag natuurlijk niet ontbreken op een project.

De afgelopen jaren heb ik veel filmpjes op YouTube gekeken, lives van verschillende hobbysites op FB en heb ook online workshops gevolgd, met al die opgegane ideeën hoop ik jullie te gaan inspireren.
Ik heb zelf nog geen eigen blog (komt misschien wel in de toekomst) maar je kunt me nu al wel op Pinterest vinden met een bord met eigen creaties; https://pin.it/4yRE4mx
Misschien leuk om daar ook eens rond te snuffelen.

Heel veel groetjes 

Susan van Poppel, heb er zo'n zin in 😊

Wij wensen deze dames maar ook jullie heel veel plezier met het inspireren en inspiratie krijgen de komende tijd. 

Fijne dag nog allemaal!

7 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel veel succes dames en ik ben benieuwd naar jullie creaties. Groetjes Betha

Stienie Hulshof zei

Heel veel succes dames
En wat leuk crealoetje dat je in de team van hobby vision zit ik wens je heel veel mooie knutsel uren en we zien de resultaten tot gauw gr Stienie

stieneke zei

Veel plezier en succes. Ben heel benieuwd naar jullie creaties.

Mirjam1702 zei

Welkom en ik kijk uit naar jullie inspiratie en creaties!

Willy de Bruijne zei

Veel succes dames!

roelie zei

Sucses meiden

Elly zei

Heel veel plezier allemaal.
Groetjes Elly