Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 30 augustus 2021

The smell of ocean water

 Hallo allemaal, welkom weer bij een nieuwe blog. 

Augustus is haast voorbij, dat betekent dat we de zomer bijna achter ons laten.  
Ik vind dat toch altijd wel de leukste tijd van het jaar en heb nu in een lijstje van 20-20 cm een schilderijtje gemaakt met een maritiem thema, zo kan ik nog een tijdje in de sfeer van de zomer blijven. 

 

Zien jullie die grote bloemen?
 Die zijn opgebouwd uit 6 gestempelde schelpen, zou je niet zeggen zo maar ik heb het vastgelegd hoe ik dit gemaakt heb. 


Je knipt ze uit en plakt ze dan drie aan drie tegen elkaar, 
ik heb ze een beetje opgebold en daarna plak je ze op elkaar.


Ik heb voor het hartje een stans van Elizabeth Craft Designs gebruikt en een rondje uit een oud ponsje, 
de randjes zijn met Cadence Ultramarine Bleu bewerkt en ik heb er een strass steentje in geplakt.


Verder heb ik de pagina verder opgebouwd met verschillende stansjes en knipplaatjes. Ook wat reliëfpasta door een stencil gedaan en wat gestempeld op de achtergrond, dat gaat prima op designpapier.


Deze lijn van Stamperia vind ik erg leuk, ik ben echt fan van het maritieme thema. 
Daar zal ik zeker nog meer mee gaan maken. 
Ik wil jullie bedanken voor het bekijken van deze blog en wens jullie veel knutselplezier.


Hieronder de producten die ik gebruikt heb, als je op de foto klikt kom je in de webwinkel.

  

  


  

  

1 opmerking: