Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 2 augustus 2021

Memory dex - zon - zee - strand

 Hallo allemaal,

Vandaag even een korte post, maar misschien wel weer een ideetje voor jullie.

Wij waren een paar daagjes naar Scheveningen geweest, lekker letterlijk en figuurlijk uitwaaien hihi..
En van dit soort "uitjes" maak ik nog wel eens een herinnering aan mijn memorydex spinner.
Zo ook deze keer. Onze jongste dochter en haar vriend zijn er ook nog een dagje geweest, gezellig!

Als eerste heb ik uit wit cardstock de kaartjes gestanst. Dit heb ik gedaan met de stansjes van de nieuwe collectie, New Awakening van JMA.

Dezelfde kaartjes stanste ik ook uit designpapier. Twee keer in zijn geheel en twee keer die ik gescheurd heb. Daarop plakte ik het leuke chipboard van Dutch Doobadoo waar ik blauwe Izink embossingpoeder heb gedaan. Uit de bijpassende knipvellen heb ik nog bloemen en bladeren geknipt dit ik samen met kleine fotootjes op de kaartjes heb geplakt.

Met de losse letter stickertjes, eveneens uit de JMA collectie heb ik er nog tekstjes op geplakt.

En zo zit er weer nieuwe vulling aan de memory dex spinner.



     

      








Geen opmerkingen: