Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 18 augustus 2021

FacebookLive - #HVzomerchallenge bingokaart 2 met Anita

 Hallo Allemaal


In de groep Create it with HobbyVision op Facebook is er een zomer challenge aan de gang.
Iedere week krijg je een nieuwe bingo kaart waarvan je een rijtje laat zien op je creatie. De challenge bestaat uit vier bingokaarten.
Iedere week krijg je een nieuwe en dit vier weken lang.
Na de laatste heb je nog twee weken de tijd om alle vier te plaatsen in des betreffende map in de groep op facebook.
Alle informatie kan je vinden in de facebook groep.

 Ik heb tijdens de Facebook Live uitzending van 4 augustus
 een inspiratie voorbeeld gemaakt van Bingokaart 2.
Dit is de uitwerking.





Ik heb de rij Strand - Kleur 'blauw' - zeewier (in rice paper) gebruikt op mijn creatie.

Deze pagina heb ik gemaakt met producten van o.a. Stamperia en Cadence.
Deze Art Journal pagina is 20,5x20,5 cm groot van Studio Light. 
Ik heb Rice Paper van Stamperia genomen en deze op de scheurrand waar ik hem wil scheuren
nat gemaakt met water, dat scheurt makkelijker.
Het rice paper heb ik opgeplakt met matte gel medium.
Het overgebleven gedeelte waar geen rice paper zit op kleur gebracht met Hybride acryl verf van Cadence.
Het Rice paper is de wereld onder het water.
Daar boven heb ik strand en lucht gecreëerd. 
Daarna met Versafine Clair -  Morining mist wat gestempeld.
Ik heb de Decorative chipboard (tekst) van Stamperia genomen.
Nog een laagje Cadence finger wax - kleur pearl aangebracht op het chipboard voor extra glinstering.
Alleen is dit helaas niet te zien op de foto.
Links boven in de hoek met een mask stencils een zon aangebracht.
De randen van de pagina op kleur gebracht met Distress Inkt Vintage Photo.


Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.


De gebruikte materialen kan je hier vinden;