Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 12 augustus 2021

Hoera, Jarig, Van harte

 Hallo allemaal,


Een tijdje terug liet ik in de Facebook groep van Create it with Hobbyvision
deze mooie stans set zien van Marianne Design.
Toen deze in de winkel binnen kwam had ik zoiets van dat vind ik nu een mooie stans!
En er is ook nog een kerst set van (die ging ook met mij mee, maar moet nog gebruikt worden hihihi).


Met deze mooie stansen heb ik een kaart gemaakt.
Het modelletje heb ik ergens voorbij zien komen en ben er ook maar eens mee gaan prutsen om het in 
de maat te maken wat ik zelf het fijnste vind. Het eindresultaat is 15 x 15 cm.

Als eerste heb ik het schudgedeelte gemaakt voor de kaart,
Hiervoor heb ik de dichte tekst cirkel gebruikt en eentje waar ik de cirkel uit heb gestanst.
( die enkele cirkel stans zit ook in de set)

Achter de tekst cirkel met de opening heb ik een schudbakje geplakt.
Deze is ook van Marianne Design en past er goed achter.
Klein dingetje is dan het niet helemaal strak om het opstaande bakje komt, maar dat vind ik niet erg.
Je kan eventueel, wat ik ook heb gedaan, er wat leuke parels om heen plakken of een leuk lintje.



Op de foto hierboven zie je het bakje met de tekst cirkel stans.


De tekst cirkel die ik dicht heb gelaten, heb ik voorzien van een leuke plaatje.
In mijn geval wat bloemen uit de set Nightfall van Mintay papers.
OP HET PLAATJE het ik toen schudmateriaal gelegd.
En als laatste het deel met het bakje erop geplakt.


En zo ziet het schudbakje er dan uit.
Deze heb ik even aan de kant gelegd en ben de kaart gaan maken. Hierbij de beschrijving van deze kaart:

                                        Snijd twee delen cardstock of kraft van 15 x 15 cm.

Ril 1 deel op 1 -5  - 10 - 14 cm
Plak op het andere deel designpapier van 14.5 x 14.5 cm.
Vouw het gerilde deel zo dat het middenstuk naar voren komt.
Plak het met het 1 cm gerilde deel op de basis die net van designpapier is voorzien.





                                                                   Snijd designpapier van

3.5 x 14.5 ( 4 x )

4.5 x 14.5 ( 2 x )

Plak dit op alle kanten van het gevouwen deel.
Zoek een leuk klein plaatje en plak die met een stukje foamtape op de rechterkant van het onderste deel.


Plak dit zo, dat je het bovenste deel er achter kan laten “haken”
Daarna heb ik het schudbakje op het deel geplakt wat naar voren staat.
En als laatste, heb ik het wat versierd.


De voorkant heeft bloemen gekregen.


De binnenkant heb ik voorzien van diverse plaatjes uit diverse knipvellen.



En zo zie de kaart er uit als hij ligt.
Als je het nu achter het "haakje" weg haalt, kan hij plat en kun je het versturen.

Veel plezier met het patroontje.



 
               

6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

anncreatief zei

een super gave en mooie creatie.
gr anneke

José G. zei

Super!! en bedankt weer voor de duidelijke uitleg en inspiratie ! 🤩

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

WOW prachtiiiïiig. Dankjewel voor de duidelijke uitleg en het delen. Schitterend mooi en gaaf werk

Maaike zei

Wat een mooie, ga ik zeker maken alleen jammer dat ik de stans nog niet maar ….hij komt eraan

Mirjam1702 zei

Super gaaf!!