Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 22 augustus 2021

Happy Holidays

 Hoi allemaal,

Welkom bij weer een nieuw blogbericht van mij. 
Het is nog wat vroeg, maar je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Kerstkaarten... 

Zo langzaam aan komen er steeds meer kerstproducten de winkel binnen stromen.
Voor deze kaart ging ik aan de slag met het prachtig kerstpapier van Scrap and Me, Holly Jolly Christmas.


Voor de basis heb ik eerst de splatter pagina van Elizabeth Craft Design gestanst.
Dit deed ik uit een prachtig rood hout structuur. Eigenlijk is het een plannerpagina, maar ik sneed het deel met de gaatjes voor de planner eraf. Dit deel is 10,5 x 21 cm.
Daarachter heb ik een lichter stuk designpapier van 11 x 21,5 cm. 
Dit hele gedeelte heb ik gemat met een stuk kraft cardstock van 11,5 x 22 cm.
Alle randen heb ik wat rafelig gemaakt met een paper distresser en Distress Ink Gathered Twigs.


Bij dit paperpad zit een mooi vel in waarop wat lijstjes met een afbeelding erin staan, tekst labels en wat losse plaatjes.
Daarnaast zijn er ook een aantal verschillende vellen met knipplaatjes verkrijgbaar.
Op een avond heb ik lekker op de bank, bij de tv, plaatjes geknipt.
Eerst heb ik het lijstje met daarbij 2 gestanste elementen opgeplakt.
Dit zijn leuke notitieblaadjes uit een stans van Elizabeth Craft Design (1739).


Ik ben eerst verschillende plaatjes gaan opplakken aan de onderkant van het schilderijtje. 
Dit heb ik natuurlijk eerst neergelegd om te kijken hoe alles ligt.
Na de tijd heb ik alle randjes bewerkt met inkt en het opgeplakt.
Ik cluster dit wel een beetje. Zo plak ik de plaatjes over elkaar heen.


In de rechterhoek bovenaan heb ik wat hangende kerstballen geplakt.
Deze kerstballen waren helemaal kaal maar bij een knipvel zaten leuke strikken en hulstblaadjes.
Dit maakt het toch nog wat meer kerst. 
Ook heb ik een klein gaatje gemaakt waar een stukje hemp cord door kan. 
Ze hangen aan de rand van de kaart.


Als laatst heb ik nog wat leuke gouden glitter plakparels opgeplakt. Dit deed ik op 3 plekken in groepjes van 2. Geeft toch weer wat extra's nietwaar? 

Het is deze keer een wat eenvoudigere kaart geworden, maar ik ben er heerlijk mee bezig geweest.
Ik hoop dat jullie toch wat ideetjes hebben opgedaan met deze kaart.
Bedankt voor het langskomen en tot snel!

Liefs Lisanne 


Alle gebruikte producten staan hieronder op een rijtje. Als je op de foto klikt, kom je bij het juiste product terecht.

   
   
   
   

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kerstkaart! Groetjes Betha

eljaparo zei

Wat mooi gemaakt Lisanne hand op de knip

tine zei

Zeer mooie kerstkaart
Groetjes
Tine