Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 21 augustus 2021

Gefeliciteerd met je verjaardag

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een slimline kaart zien waarbij ik de randstans van de vlinders heb gebruikt.
Deze randstans heb ik een tijdje terug op Facebook laten zien, en ik had beloofd dat ik mijn creatie zou laten zien als die af was.


De vlinder rand heb ik uit kraft papier gestanst.
De andere zijkant van deze stans kan je zo lang maken als je wilt, want het is een No-End mal.
Deze heb ik dus iets langer gelaten, en heb hem met dezelfde stans als de kaart op maat gestanst.


De basis is de stans met de mooie rand er aan van Studio Light. Deze heb ik uit donker rood/paars papier gestanst.
Daarop een kleinere in kraft en daarop nog een kleinere met designpapier.
Ook heb ik er eentje gestanst uit designpapier die ik in strookjes heb gescheurd.
Hiervan heb ik er eentje bovenaan en onderaan geplakt.

Daarop dan de randstans met de vlinders. En op de basis heb ik verder een schudgedeelte geplakt.
Dit heb ik gedaan met een stans van Marianne Design waar dan weer precies zo`n shaker bakje in past.
Het plaatje wat achter het bakje zit, komt van een knipvel van Jellie Design.
Hiervan zijn weer hele mooie vellen binnen gekomen.
Om het schudbakje nog wat parelsnoer en diverse bloemen.
Onderaan heb ik ook nog een klein mini envelopje geplakt met een klein briefje er in.

En helemaal bovenaan daar heb ik de tekst geplakt.
Deze heb ik als een soort banner uitgeknipt en wat gebogen opgeplakt.

Tussen de bloemen zit ook nog een strik van seam binding (kreukel lint).

En zo heb ik weer een kaart in mijn kaartenbak voor een jarige.


 
         

2 opmerkingen:

Ela zei

Ontzettend mooi, ik houd ook van deze kleurencombinatie. Prachtige bloemen. Groetjes Ela

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooie kaart! Groetjes Betha