Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 29 augustus 2021

Memories

 Hallo allemaal,


Een tijdje terug heb ik de kleine Cinch gekocht, en wat is dat toch een leuk en handig
ding om boekjes te maken. Nu had ik ook nog een mal liggen van Dutch Doobadoo en  diverse spulletjes van de JMA lijn. En daar heb ik een combinatie mee gemaakt.


Het boekje heeft een voorkant van mica.
Deze heb ik op de grootste maat van de DBD mal getekend en uitgeknipt.
De letters zijn nog wat oudere, ik dacht van Marianne Design.
Daarvoor heb ik een stuk designpapier voorzien van dubbelzijdig tape van ECD en daarna
de letters gestanst. Dan hebben ze meteen een plaklaag.


Aan de voorkant heb ik verder niks gedaan alleen de letters geplakt.
De pagina die er onder zit is de kleinste, daar heb ik een lijstje op geplakt en wat stansjes
en plaatjes van de JMA lijn.


De tweede pagina is weer een stukje groter.
Deze heeft ook het designpapier van JMA gekregen en een foto lijstje.
En natuurlijk ook hier weer diverse plaatjes uit het uitdruk boekje.


De volgende pagina is weer een stukje groter, 


En de laatste is het grootst.
Allemaal hebben ze designpapier gekregen uit de JMA lijn - New Awakening.
Ook de uitdruk plaatjes komen van die lijn.


De achterkant heeft weer een deel mica.
Dit is meteen een stukje bescherming van het boekje.


En na het maken van de gaatjes en het plaatsen van de ringen met de Cinch
heb ik er nog diverse lintjes aan geknoopt.

De foto`s die er in komen, dat weet ik nog niet. Maar daar zal ik er vast wat voor vinden ;)
Hoe de Cinch werkt, heb ik een aantal posten terug al uitgelegd, dus wil je dat bekijken, dan moet
je even een aantal berichten terug scrollen.


           

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi boekje! Groetjes Betha