Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 31 augustus 2021

Facebooklive - zomerchallenge bingokaart 3 met Reanna

 Hoi!

Op woensdag 11 augustus 2021 was het mijn beurt om een voorbeeld te maken voor de zomer challenge. Dit is het resultaat:


Dit zijn de voorwaarden voor de #zomerchallenge2021.


Er wordt gewerkt met bingokaarten, in totaal 4 - eentje per week.
Dit was de bingokaart waar ik vanuit ben gegaan:


Je kunt een rijtje van boven naar beneden kiezen, van links naar rechts en diagonaal. Ik koos voor het rijtje; vuurtoren, rood en mask stencil.
Ik vond rood wel zo makkelijk, want delen van de vuurtoren zijn rood!

Als basis heb een album gemaakt met een superleuke crafty set van Dutch Doobadoo; Seashore.


In het filmpje laat ik zien hoe je het stencil gebruikt. Het is echt superleuk bedacht!
Ik heb er nog een bladzijde mee gemaakt (met een andere rand) als voorbeeld voor de maand challenge die 20 augustus bij HobbyVision start:


Het stencil zie je op de achtergrond, de kleur rood in zowel de vuurtoren als de reddingsboei en de vuurtoren zelf heb ik verwerkt in het stuurwiel.


In dit filmpje zie je het gehele proces:


Kijk je op je mobiel? Dan is dit de link naar het filmpje:

Tot slot, de gebruikte artikelen vind je hier:

Graag tot de volgende keer!

Liefs, Reanna

1 opmerking: