Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 28 augustus 2021

Keep going everything will come to you in the perfect time

 Hoi Allemaal. 

Leuk dat je mijn eerste blog voor HobbyVision komt bekijken. Ik vind het best nog weer spannend en heb er ook even over lopen denken wat mijn eerste bijdrage zou zijn. Uiteindelijk heb ik gedaan wat ik het liefste doe, een mooie ondergrond met de Gel Press maken en deze afwerken. Dit is dan het resultaat voor deze keer:


Ik ben voor deze kaart begonnen met een ondergrond te maken op de Gel Press met de mooie art printing stempels die Carabelle studio hier speciaal voor heeft ontwikkeld.


Ik ben begonnen met een klein beetje witte acryl verf uit te rollen op mijn Gelli Plate en hierin de stempels afgedrukt.


Dit heb ik even laten drogen en er toen een heel dun laagje blauwe acryl verf overheen gerold.


GHierop een stukje papier gelegd en goed aangedrukt. Dit van de Gel Plate getrokken en deze afdruk op maat gesneden.


Om deze ondergrond iets extra's te geven heb ik er drie cirkels opgezet met een cirkelsjabloon en deze met een Distress Crayon nagetekend.


Met een vochtige vinger de crayon uitgesmeerd. Je moet hierbij niet te nat werken want dan word de crayon te dun. Met witte acrylverf (Gesso wil ook) en een dop van een lege fles witte ringen op de gekleurde gedrukt.


Om de ringen nog iets extra te accentueren met een zwarte pen een scribbeltje gemaakt ergens in de ring.


Hierna met verdunde zwarte verf wat spetters gemaakt en op drie plaatsen een stukje tekst afgedrukt. Dit kan ook met een andere achtergrondstempel.


Hierna heb ik dit vogeltje van Crafty Individuals twee keer afgedrukt op watercolor papier en ingekleurd met Daniel Smith aquarel verf. Deze uitgeknipt en op mijn ondergrond geplakt.
Als laatste nog een tekstje geplakt en de randjes een klein beetje kleur gegeven.


Omdat ik een kei ben in scheef snijden gebruik ik altijd een perfect layer lineaal.  Deze zijn ideaal om je kaart van een mooie gelijke rand rondom te voorzien. Het geheel heb ik op een mooie crème kleurige ondergrond geplakt. 

Fijne dag, groetjes Mirjam.

Alle gebruikte materialen kan je bestellen bij www.hobbyvision.nl. Klik je op de afbeelding hieronder, dan kom je meteen bij dat product terecht.
 
 
               
                                                 
                  
   
 
                                          




 

                                         

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi en duidelijke uitleg! Groetjes Betha

craft and color zei

Prachtig gemaakt,Mirjam. Ook een prachtige achtergrond.
Lieve groetjes Corry

Willy de Bruijne zei

Prachtig gemaakt Mir! Duidelijke omschrijving... je bent weer op dreef.

Gerrittina zei

Hij is prachtig. Dank voor je uitleg.