Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 3 november 2022

All the best

Hallo allemaal,

Als er nieuw papier binnen komt, tja dan gaat dat ook meestal wel met mij mee naar huis hihi.
Dit vond ik toch zo`n prachtige lijn, dat ik er bijna niet wat mee durfde te maken.
Maar ik heb er toch de schaar maar in gezet.


Eerst heb ik een shadow box gestanst met een oudere stans van Studio Light.
Maar heb je niet zo`n stans, dan is er ook een tekenmal van. Ik zal hem hieronder bij de producten plaatsen. De tekenmal is iets groter dan de stans van SL.


In de binnenkant heb ik een stukje designpapier geplakt.
De randjes heb ik ook voorzien van designpapier en wat postzegel stickers ( washi tape )

Daarna ben ik met de elementen aan de slag gegaan.


Het lijstje heb ik voorzien van schudmateriaal.
En verder bloemen, pailletten, balletjes van Cadence en spetters met een posca pen.
Als laatste nog wat gekliederd met wat witte crackle paint.

Ik dank je weer voor het langskomen en graag tot de volgende x,



 





























 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt Janet, vooral ook in deze kleuren, ziet er erg mooi uit! En wat is dat gaaf, die boxcard! Ik had er al meerdere van je gezien.
GROET, Wilma.

Mirjam1702 zei

Prachtig!