Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 8 november 2022

Kerstgroetjes.

Hallo allemaal,
De stans van het leuke lieve beertje had ik al heel lang thuis maar zat nog steeds in de verpakking.
Ik kwam hem weer tegen en dacht, nu moet ik er eens gebruik van maken ;)


Ik heb er een shakerkaart van gemaakt. De basis is een Dutch Doobadoo vorm die in een set
van de monsters zit.


Hier heb ik het ronde middendeel uitgesneden.
Daar mica achter geplakt en een tweede vorm erachter geplakt met foamtape.
Maar eerst heb ik de kerstboom van Creative CraftLab er in geplakt met wat shaker spul.


Het beertje heb ik een kerst mutsje gegeven die ik zelf getekend en uitgeknipt heb.
Verder veel witte delen en wat crème delen. Met wat panpastel heb ik haar wat roze wangetjes gegeven.


Op de voorkant van de kaart heb ik nog een tweede boom geplakt naast de boom die in de shaker zit.
De afwerking is gedaan met wat fluffy Stuf en een rode strik met een belletje.
Ow ja, en een tekstje.

Dank je wel weer voor het langskomen, en tot snel,





2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuke kaart! Groetjes Betha

Wilma zei

Wat heb je er een schattig beertje van gemaakt Janet en knap, het kerstmutsje!
Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
GROET, Wilma.