Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 22 november 2022

Slimline lantaarn

                                                                              Hallo Allemaal

Vandaag wil ik jullie een slimline kaart 
laten zien die ik gemaakt heb met een stempel 
uit de grunge kerstlijn van studiolight.
Dit is op zich al zo'n.gave stempel 
die niet veel nodig heeft , 
maar je wel heel mooi kan inkleuren.

Je begint om de stempel te zetten op je slimline kaart .
Daarna kleur je de stempel op je eigen manier in.
 Dit kun je doen met kleurpotloden,
 ecoline brushpennen ,zigg markers of verf
Ik heb bij deze kaart de zigg markers gebruikt .
Na het inkleuren ga je met iets geel, groen en oranje,
 de open plakken heel licht inkleuren.
Dit doe je door met de zigg marker
 inkt en water aan te brengen op je craftsheet.  
Met je waterbrush meng je een beetje water met de inkt
 en kleurt dan de open plekken.
De zijkanten doe je hetzelfde maar dan met blauw.
Dan laat je de kaart goed drogen,
 Daarna kun je het gaan matten op zwart wit en rode cardstock.
Ook heb ik nog wat pareltjes op de hoeken aangebracht.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren
 met deze slimline grunge kerst stempel
Heb je vragen,  
 stel ze gerust .....ik help je graag.

Groetjes Corry xxxx



1 opmerking:

Wilma zei

Wat 'n gave kaart Corry, supermooi gedaan.
GROET, Wilma.