Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 16 november 2022

Kadopapier

 Hallo Allemaal

Met deze post wil ik jullie iets anders laten zien dat een kaart of journal.
Sinterklaas en kerst zijn in aantocht.
Hoe leuk is het dan, om je eigen persoonlijk en uniek kadopapier te maken.
Ook is het zo ontzettend leuk om te doen. 
Niets is fout en alles kan.     

  
Je begint met een brayer verf aan te brengen op je printpapier. 
Het leuke is om verschillende kleurtjes te gebruiken.
Je doet dit als volgt
Je brengt wat verf aan op je werkblad 
rolt de brayer er in en rolt het dan even op een ander printpapiertje uit
 Dit is om het dikste verf van je brayer te halen.
Dan rol je de brayer over je kado printpapier
Dit doe je een aantal malen met de kleurtjes die je leuk vind
Als je papier mooi bedekt is met verf laat je het goed drogen

Nu ga je het papier bewerken 
Met een passend kleurtje ga je op verschillende plekken
 door een stencil inkt aanbrengen. 

Daarna breng je met verschillende bijpassende kleurtjes stempelafdrukjes aan .

De vlindertjes stempel je met zwarte inkt, 
  omdat de vlinders wel aanwezig mogen zijn , op het kado papier. 

Als laatste breng je met witte verf  spetters aan 
Nu is je kado papier klaar 

Ik heb een geurzakje ingepakt 
 met mijn eigen gemaakt exclusief kadopapier.
Ik heb het nog versierd met washitape en diecuts 
Mijn kadootje is klaar om iemand anders blij te maken
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en misschien op een ideetje  heb gebracht.
mocht je vragen hebben ,stel ze gerust
Ik help je graag.
Groetjes Corry xxxx 




  




3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een goed idee en wat een mooi papier heb je gemaakt. Het is een gaaf cadeau geworden! Duidelijk uitgelegd, bedankt.
xxx Margreet

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi en goed idee. Groetjes Betha

Wilma zei

Fantastische cadeau verpakking Corry, heel mooi gedaan, zal zéker goed ontvangen worden!
GROET, Wilma.