Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 7 november 2022

Facebook live - Kandelaar Crealies

 Hallo,

Ik wil in dit blog wat extra info gegeven over de 3D kandelaar van Crealies.
Op zaterdag 28 Oktober heb ik in een live 
uitgelegd wat voor leuks je daarmee kunt maken.
Ik zet onder aan dit blog de link naar het filmpje.


Ik zou zeggen; kijk het filmpje voor de uitleg van de kandelaar op de standaard.

Dan laat ik in dit blog zien hoe je een 
2d kandelaar maakt voor op een kaart.


Daarvoor stans je tweemaal de kandelaar uit.
En je knipt de plakranden weg zoals op de foto.


Dan beplak je die met de plankrand rechts met designpapier.
Maak een gat ik deze.
Leg de andere met de plakrand links.
En beplak alvast zoals op de foto.


Je maakt zelf nog twee plakrandjes.
Hiervoor heb je tweemaal een strookje nodig van; 8,5- 2 cm,
deze ril je op 1 cm en snijdt de hoekjes schuin af.
Met deze plakstrookjes kun je de lantaarntjes aan elkaar plakken.


Je plakt op de linker lantaarn de plakstrook
voordat je ze echt aan elkaar plakt, dan kun je daarna 
nog het designpapier erop plakken.

Het is ook handig om eerst nog wat
in het venster plakken.
Daarna plak je de twee plakstrook ook vast.
En dan kun je naar wens de kandelaar versieren.


Ik had voor de live nog wat voorbeelden gemaakt.



Ook nog een zonder de standaard.



Hier is de link naar het filmpje.

En de link naar de producten

Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoeken van ons blog.

1 opmerking:

Wilma zei

Wat was dit gaaf Susan! Ik heb de video teruggekeken op YouTube. Schitterende creaties heb je gemaakt!
GROET, Wilma.