Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 13 november 2022

Oh Denneboom

Hallo Allemaal,

Onlangs maakte ik deze kaart met de leuke Christmas Tree Pop Up - Essentials Die van Studio Light en het leuke Design Papier uit The Ultimate Scrap Collection 



Met deze mal ben ik nog even verder gaan spelen. Uiteindelijk heb ik het boompje uit drie delen opgebouwd wat een leuk effect geeft.



Stans het kleinste boompje drie keer uit Design Papier. 



Vouw de boompjes dubbel en plak ze aan elkaar vast zoals op onderstaande foto



Plak het boompje dan vast op je kaart met Tacky Glue. 

 

Ik heb het boompje versierd met wat kerstballen uit het Design Papier.


Het is natuurlijk ook leuk om met andere Papierlijnen en afbeeldingen de Pop Up Mal op te Leuken. Hieronder nog een voorbeeld van mij, hier heb ik de leuke Santa van Elizabeth Craft Design gebruikt.



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze leuke Stans.

Tot een volgende creatie.

Groetjes,




 

  


3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt hele mooie kaarten gemaakt met deze mal Corrie. En leuk wat je met het boompje hebt gedaan!
GROET, Wilma.

Mirjam1702 zei

Super leuk!!