Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 18 november 2022

FBLive - Whispers of Winter; Floating Panel Card

 Hallo,

Op 11-11-2022 heb ik een live gedaan in de groep
en maakte toen een floating panel card.
Hierbij gebruikte ik de gave lijn;
Whispers of Winter van Amy design


De maten van deze kaart zijn;
15-15 cm voor de lichtblauwe kaart,
hier heb ik de randstans tegenaan geplakt.
en het geheel zit op een basis van 15-20 cm.
Zie voor de uitleg het filmpje.

Het floating gedeelte maak je met twee strookjes van 10-2,5 cm.
Deze ril je op 2,5-3,5-4,5-7-8-9 cm.
Die plak je zoals op onderstaande foto.


Deze twee "veertjes"plak je onder je panel.
Hiervoor kun je elke vorm die je maar wil gebruiken.


Deze panel plak je op je basiskaart en dan kun je verder gaan pimpen.
Het leuke is dat het panel zweeft boven je kaart
dus daar kun je leuk vanalles onder laten uitkomen.


Ik liet in de live ook nog een slimline versie zien.


Om je te laten zien dat dit met elke vorm kan die je in huis hebt.
Heb ik hier nog een voorbeeld.


Hier heb ik de volgende stans gebruikt.



Je hoeft deze stansen niet alleen voor kerstkaarten te gebruiken.
Zoals je op onderstaande foto ziet.


Ik heb hier de link naar het filmpje;


En hier is de link naar de gebruikte materialen;

Ik wens je veel plezier met het maken van dit model kaart,
mocht je het gaan proberen na het bekijken van dit blog.

Bedankt weer voor je bezoek
en tot de volgende keer.



Geen opmerkingen: