Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 november 2022

Herfstchallenge Album

Hallo allemaal,

Wat een leuk minialbum heeft Tiets bedacht als HerfstChallenge. Ik heb hier dan ook met heel veel plezier aangewerkt. De omslag van het album en de labels had ik laten zien op FB tijdens de lopende Challenge. Maar het complete album nog niet.

Omslag Album




Binnenkant Album met alle pagina's.











De Tags voor in de Pockets


Ik hoop dat jullie ook met veel plezier hebben meegedaan aan deze leuke Challenge of misschien zelfs nog wel mee bezig zijn.

Ik hoop jullie te hebben mogen inspireren met mijn album.

Groetjes




 


Geen opmerkingen: