Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 6 november 2022

Inner Peace Mica kaart

Hallo allemaal,

Met de nieuwe lijn - de Inner Peace van de JMA collectie heb ik deze A5 formaat kaart gemaakt.


De basis is een witte dubbele kaart waar ik op de voorkant tijdelijk een designpapier
heb geplakt die iets kleiner is als de basis.
Hier heb ik de slimline stans op gelegd en het uitgestanst. Zo had ik in het midden een opening.
Het designpapier heb ik er weer afgehaald en toen kon ik er het mica tussen plakken. 
Ook het mica is van de nieuwe JMA lijn. Ik heb gekozen voor het mica met de vlinders.


Toen het mica er op zat kon het designpapier er ook weer op geplakt worden.
Om er nog een leuke rand aan te maken, heb ik de grootste maat stans en 1 kleiner in elkaar gelegd en toen met wit papier door de stansmachine gehaald. Deze rand past dan precies langs de opening.

Op de voorkant plakte ik nog een cirkel van wit cardstock met designpapier. Deze cirkel is 10 cm.
Daarop heb ik diverse plaatjes uit het elementenboekje geplakt.


Ook de binnenkant heb ik nog voorzien van een designpapiertje en wat washi tape.
Ook dat tape is van de Inner Peace collectie, dus alles past heel mooi bij elkaar.

Ik hoop dat je er weer een ideetje aan hebt, en ik dank je weer voor het langskomen.
Graag tot snel,


Als je op het linker plaatje klikt, kom je bij de gehele Inner Peace collectie: