Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 november 2022

Studio Light Essentials Floral and Flowers

Hallo,

Ik mocht weer een blog maken voor jullie.
Ik doe dit aan de hand van de live die ik 24 oktober gegeven heb
met de nieuwe clear stamps van Studio Light.
Ik had een slimline kaart als voorbeeld en deze heb ik nu uitgewerkt  
zodat jullie zien hoe ik deze gemaakt heb want dat kwam er in de live niet van.


Je begint met kleur aanbrengen op je papier.
Ik heb paint on mixed media papier gebruikt.


Deze moet goed droog zijn voor de volgende stap.
Die stap is de background stamp aanbrengen met versaMark
en daarover clear embossing strooien, die je laat smelten met de heattool.


Nu ga je met een zwarte inkt over heel de afbeelding heen.
Zo blijf je onder de embossing de kleurtjes zien 
en wordt de rest zwart.
Poets met een stukje keukenrol over je werkje heen,
dan worden de stempel lijntjes weer helder.


Nu kun je verder gaan met verwerken zoals jij wil.
Ik heb de nieuwe essential stansjes van Studio Light gebruikt.


En verder verschillende andere stansen van Studio Light.


Ik heb in de live meerdere voorbeelden laten zien.
Dat waren deze.



Ik heb in de live laten zien hoe je zelf een mandala maakt
met de stempeltjes. 
Deze kaart is nu ook af.


Ik heb hier voor jullie nog een link naar de live

En de link naar de gebruikte producten

Ik bedank jullie weer voor het bezoeken van dit blog
en graag tot een volgende keer.


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Hele gave resultaten zijn dit geworden Susan, erg mooi gedaan! Gezellige video was dit weer! 🙂
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.