Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 november 2022

FB Live - I love winter

Hallo allemaal,

Ook van de FB live, winterse kaart heb ik even een blogbericht voor jullie.
Met de mal van Dutch Doobadoo maakte ik deze shaker kaart met de letters en een hartje die het woord I LOVE WINTER maken. Niet echt passend bij mij, want voor mij mag de winter wel overgeslagen worden hihihi...Maar goed, als het gaat sneeuwen en het ligt er eenmaal, dan vind ik het ook wel weer leuk. Zolang de wegen maar begaanbaar zijn.


De kaart is eigenlijk best simpel gehouden want ik vond het met de letters al druk genoeg.


Wel heb ik er wat kerststerren op gemaakt met een malletje van Marianne Design.

Het schudgedeelte zit in het hartje verwerkt.
Hoe je dit kan doen, dan kan je zien in deze live uitzending.


En de producten, die hebben we weer voor je op een rijtje gezet:


 

1 opmerking:

Wilma zei

Hele mooie kaart Janet, er hoeft inderdaad niet meer op. Wat 'n gaaf schudgedeelte is dit, ik ga zéker de video nog terugkijken! GROET, Wilma.