Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 5 november 2022

Labelkaart met snowglobe

 Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie inspiratie te geven. Ik ben voor jullie aan de slag gegaan met de snowglobe mal van Marianne Design. Er is ook een bijpassende shaker vormpje gemaakt zodat je met deze mal een schudbol kan maken. Op het achtergrondje van de schudbol heb ik boompjes, een paar sterretjes en twee kleine beertjes geplakt. In het schudgedeelte heb ik sneeuw gedaan. Verder de labelkaart afgewerkt met wat strassteentjes, sterretjes, en een tekst.
 


De beertjes lopen in de sneeuw van het schudmateriaal van Marianne Design. Zo maak je net een echte schudbol met deze mallen.

 


Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!

Creatieve groetjes Ellie

De gebruikte materialen zie je hieronder: klik op het plaatje en je komt direct bij het product in de webshop.
 
 
Marianne Design - Clear Stamps - Eline Pellinkhof - Christmas SongsMarianne Design - Craftable - Big tagMarianne Design - Shaker Fijne sneeuw met glitter  - 50 gr

Marianne Design - Craftable -  Bears by Marleen
Marianne Design - Craftable - Pine trees by MarleenMarianne Design - Shaker Windows - Snowglobe




1 opmerking: