Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 7 november 2022

Vintage Kerstsok

 Hoi,

Maandag 7 november 2022; mijn beurt voor een blog!
Ik maakte een Kerstkaart, dit keer met de nieuwste collectie van Elizabeth Craft Designs; (klik op het gekleurde woord om naar de website van HobbyVision te gaan om het artikel beter te bekijken) de Cozy and Warm Nested Tags en de Cozy Fireplace.






Ik begon met de Kerstsok en gebruikte hier het papier van Craft O'Clock Holiday in Snow. Hierin zit prachtig 'stof' design.
Ook heb ik op elke belletje een stukje stof geplakt. Nu is het net alsof de belletjes aan de sok genaaid zijn:




Verder heb ik de kaart zelf versierd met de poinsettia van de Paper Flower collectie van Elizabeth Craft Designs (prachtig formaat!) en nog wat Kersttakjes die ik had liggen. 

Ik heb alles natuurlijk nog vastgelijmd en je ziet een leuke postzegel. Deze laatste is van 49 and Market.

Veel plezier als je ook met de Kerstsok aan de gang gaat!
Tot de volgende keer.

Liefs, Reanna