Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 1 november 2022

Christmas wishes

 Hallo allemaal,
Voor onze challenge hier op het blog was  ook ik aan de beurt om een voorbeeld te maken en gelukkig in  mijn favoriete thema!
kerst!
Ik had een tijde geleden al de geweldige ster stans set van Crealies gekocht, maar nog geen kans gehad om er iets mee te maken, dus nu kwam hij dan uit de verpakking!!
Ik heb de grootste maat eerst uit cardstock gestans, de maat kleiner uit ribbelkarton en daarop weer een kleinere uit design papier ( Craft O'Clock - warm & peaceful)




Daarna begon het versieren!! Ik  werkte al snel buiten de ster zelf om en pakte toen ook de geweldige nieuwe van Studiolight er maar bij om die er achter te plakken.
 De kerstroos is van Elizabeth Craft Design, net als de hulstblaadjes. De gouden takjes zijn van Marianne Design.  
Ook heb ik wat labels uit het design papier geknipt en nog wat bloemen en die erbij gedaan.
Verder nog sisal, kaasdoek,, muziekpapier en natuurlijk gespetterd met de poscapen.


Hier nog even een close up..

Ik hoop dat jullie mee doen met deze challenge, want tis niet alleen leuk, maar je kunt er ook nog een cadeaubon mee winnen.


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt weer een mooi gevulde kaart gemaakt Tiets, ook mijn favoriet, Kerst.
GROET, Wilma.