Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 november 2022

Your Colors Bloom

Let your colors bloom


Hallo allemaal, vandaag heb ik een bloemenkaart voor jullie. Ik ben er gek op omdat je ze altijd overal voor kan sturen. 


Deze stempel van Couture Creations sprak me gelijk aan. Je kan hem met allerlei middelen kleuren maar vooral ook goed uit knippen. Omdat ik heel vaak eerst een ondergrond maak, vind ik het fijn dat ik een stempel los op de ondergrond kan plakken. Ik heb deze stempel gekleurd met Watercolor en potloden.

Voor deze kaart heb ik ook eerst een ondergrond met Oxide gemaakt. Hier is de uitgeknipte stempel een beetje uit het midden op geplakt. De tekst komt uit een boekje van de JMA lijn. De kaart gemat op een bijpassende kleur en een witte kaart.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Hieronder zal ik de producten linken.
Groetjes Mirjam.