Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 3 november 2022

FBLive - Studio Light advent kalender

Voor de 12 months of Christmas heb ik deze advent kalender van Studio Light voor bereid.
Ze zijn er in 2 kleuren en de blauwe had ik al klaar en de rode heb ik live gemaakt.
 Ze zijn echt zo leuk om te maken.
De doosjes zijn 4,5 cm diep,breed en hoog dus kleine leuke cadeautjes kun je er in stoppen.
Ik heb de scandinavische toren  versiert met de ijsbeertjes van Marianne Design en de rode met de muisjes.

Natuurlijk wil ik er ook lampjes in!


Bovenop de kerstboom gezet.

 En de ijsberen op verschillende manier in elkaar gezet. Zittend, dansend,  op zijn kop...



Het thema  voor oktober is het getal 25 en die heb ik met stansjes erop gezet.


Hieronder de rode versie.








En hier gezellig samen op de foto.
Je wordt hier toch vrolijk van!


Hieronder   de link naar het filmpje!



De gebruikte artikelen vind je hieronder in de link:
https://www.hobbyvision.nl/nl/17-10-2022-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-oktober.html

Bedankt voor het kijken en veel plezier als je deze ook gaat maken!




1 opmerking:

Wilma zei

Wat 'n prachtige projecten Tiets en wat 'n werk! Maar wél heel gaaf! Ziet er fantastisch uit. De video ga ik nog terug kijken.
GROET, Wilma.