Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 14 november 2022

Cozy Christmas Cuddles.

Hallo allemaal,

Vandaag een creatie van mij. Ik moest nog een slimline kaartje maken met als opdracht Cozy... Hmm dat was ff een dingetje, want ja welke papier kan ik daarvoor gebruiken..
Dus mijn papier lades maar ingedoken en toen kwam ik deze tegen van Craft O'Clock - Holidays in snow.
En dat plaatje... woww hoe cozy wil je het hebben!! Lief toch een mama beer met kleintje!!
De basis is gemaakt met de Crealies slimline C stans.



Ik heb ze saampies in een shaker gezet met lekker wat sneeuw erin. Her en der natuurlijk sneeuwbolletjes geplakt. Om de shaker heen zit een oudere stans van Marianne Design.


Een kerst bloem mag niet ontbreken en tja mijn favoriet is momenteel die van Elizabeth Craft Design.
Omdat het een winters kaartje is geworden heb ik die bloem ook maar in het wit gedaan.
De blaadjes (ook van ECD) heb ik uit glitter wit papier gestanst.



 Uit de vellen van Creative Expressions de wordies sentiment sheets heb ik de bijpassende tekst gesneden.. hoe toepasselijk toch op deze creatie!



 Als finisch touch heb ik her en der wat plakparels geplakt en wat kaaslinnen geschoven.
Met de posca pen nog wat sneeuwvlokken gemaakt en klaar is er weer een kerstkaartje!

Ik hoop da tik jullie weer wat geinpireerd heb en ik zal hier onder de gebruikte materialen nog even neerzetten.