Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 5 november 2022

Slimline kaart met de JMA Inner Peace collectie

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Slimline kaart.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de nieuwste lijn 
"Inner Peace" van Jenine's Mindful Art collection.  

Hiervoor de JMA Slimline stans genomen en gestanst uit design papier.
Inkepingen gestanst, zoals op de foto hieronder.

Ik heb dubbelzijdige tape een stukje onder de inkepingen geplakt
omdat ik er dingetjes in ga schuiven wat ik niet allemaal vastlijm.
Dan zou het in het niets verdwijnen 
en op deze manier kan het niet naar beneden zakken.

Op de bovenste laag met Distress ink kleur Seedless preserves
met de JMA Mask stencil aangebracht.
Hier en daar script teksten erop gewreven van de Rub-ons.
Zo ook de twee hoekjes zijn Rub-ons.
Daarna uit de Die Cut blok plaatjes gehaald.
De randen van de plaatjes beïnkt met Distress ink Black soot.

De bloemen heb ik vast geplakt.
De rest, zoals kaartjes/tickets/postzegels, er los ingestopt.
De vlinders alleen in het midden vast gelijmd.
Teksten erop en daarna uit texture cardstock (kleur 055 Eggplant)
randen gestanst met de randen stans.
Deze randen wat wit gemaakt met witte gesso.
Hierop de Slimline kaart geplakt.

Nog wat Close up foto's....





Dit was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

    

  

  

   
 


2 opmerkingen:

Wilma zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Anita met deze materialen, erg mooi gedaan!
GROET, Wilma.

Anita van Merode zei

Dankjewel Wilma,
gr Anita