Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 3 november 2022

Slim Passe Partout Circles, Studio Light

 Hallo,

Op zaterdag 19 November was er een online demodag
in de groep en ik heb toen met de Slim Passe Partout Circles
van Studio Light een kaart gemaakt.
Maar ik had ook een voorbeeld waarbij ik liet zien dat je
van deze stans ook een vierkanten kaart kon maken.
In dit blog leg ik uit hoe.


Je basis kaart is 15-15 cm.
Een stuk designpapier van 14,5-14,5 cm.
Daarop cardstock van 13,5-13,5

Je legt de mal links op het cardstock van 13,5-13,5 cm
en deze gaat door je stanmachine.

Dit herhaal je rechts nog een keer en dan
heb je de basis al klaar.


Je legt je designpapier onder dit velletje
en je legt de losse cirkels van de stans mooi in deze cirkels.
Die stans je ook weer uit.


Plak deze op elkaar.

Dan zoek je mooi designpapier uit.
en die snijdt je ook op 13,5-13,5 cm


Hier komen de cirkels, ik heb deze verhoogd opgeplakt met foamtape.


Nu kun je de kaart verder versieren
en zo druk maken als jij wil.


In de live heb ik deze kaart gemaakt.


Daarvoor heb ik de crafty kit Snterklaas van Dutch DooBaDoo gebruikt.
En de stans eens een keer horizontaal.


Hier is de link naar de video

En de link naar de gebruikte producten

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog.
Tot de volgende keer.



Geen opmerkingen: