Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 23 februari 2023

Artist Trading Card

 Hallo!

Wat leuk dat je dit blogbericht gaat lezen. 

Deze keer wil ik je inspireren met ATC kaartjes. ATC staat voor Artist Trading Card en ze hebben een formaat van 6,4 cm breed bij 8,9 cm hoog. Het is heel leuk om ze te maken en zeker niet moeilijk.


Voor deze set heb ik eerst bedacht waar ik ze mee wilde maken en hiervoor kwam ik uit bij de stansjes uit de Inner Peace collectie van JMA. Ik heb eerst de basis gestanst en het design papier. In het design papier heb ik ook de no-end stans uit de Mandala Pocket van JMA Essentials Collectie gebruikt.


In de Inner Peace collectie waar ook de ATC stans in zit, zitten ook leuke ticket stansjes. Die wilde ik ook gebruiken. 


Verder wilde ik ook de bloemen uit deze collectie ook gebruiken. Deze heb ik gestanst uit het Soft Finish Cardstock van Elisabeth Craft Design. Ik heb ze op kleur gebracht met de Distress Oxide en dan de kleur Villainous Potion en een kleine Blending Tool van Studio Light.

Nadat alles gestanst was, werd het tijd om de ATC-kaartjes op te bouwen. Het zijn kleine kaartjes en ik wilde ze niet overvol maken. Uit een sticker boekje van uit de JMA collectie heb ik nog leuke woordjes gehaald en die op de tickets geplakt en uit een Diecut blokje heb ik nog een vlinder er op verwerkt. 




Om het geheel nog verder af te werken heb ik de bloem, de blaadjes en de vlinder bewerkt met een glitter uit de Wink of Stella Brushpen. En ik heb Nuvo Stone Drops in het hart van de bloem en op het kaartje gemaakt. 



Ik hoop jullie met dit blogbericht weer geïnspireerd te hebben. Alle producten die ik heb gebruikt, vind je terug in de webshop door op de foto's hieronder te klikken.

Tot de volgende keer!