Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 9 februari 2023

FacebookLIVE vintage pagina

 Hoi,

Vrijdag 27 januari 2023 stond ik op de lijst om live te gaan en ik had echt geen enkele inspiratie... Wat doe je dan? Teruggrijpen naar je comfort zone en vintage journaling is momenteel helemaal mijn ding. Zo leuk!

Tijdens een uitje naar HobbyVision zaterdag 21 januari jl. nam ik van alles mee, ook het mooie Vintage Sky papier van Craft O'Clock. Ook nam ik een gave stempel mee van Studio Light, van de Vintage Treasures serie en van alles van het nieuwe 49 and Market. Het idee voor een plannerpagina begon langzaam vorm te krijgen en ik startte 's middags al met stansen. Heerlijk veel stansen van Elizabeth Craft Designs, zowel van de Planner Essentials als van de Sidekick collectie.

Op de avond zelf begon ik met een witte, lege planner pagina. Door veel te stempelen, plakken, rub-ons, washi tapes en de stansen te gebruiken ontstond deze pagina. Ik maakte ook nog een los label voor in de planner die er leuk bij past. Dit zijn de vele foto's van het project.

De bladzijde met alle labels eruit:








En dit is de bladzijde zoals 'ie in mijn planner gaat, met alle labels erin en 1 label los in de planner:




De live duurde langer dan een uur, want ik zat in een flow en het was erg gezellig. Dit is het filmpje:

Lees jij dit blog met je telefoon, dan is dit de link naar het filmpje:

De gebruikte artikelen vind je hier:

Tot de volgende keer!
Liefs, Reanna


2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt ! geslaagde creatie
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha