Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 18 februari 2023

Man met vleugels

Hallo allemaal,

Dit keer laat ik jullie zien hoe ik deze vintage kaart heb gemaakt met 1 van de mooie knipvellen van Studio Light Essentials.


De achtergrond is gemaakt op aquarelpapier dat bewerkt is met Distress Inkt in de kleur Rusty Hinge, Peeled Paint en Forest Moss.


De inkt op een plastic sheet aan brengen en er dan wat water op sprayen en hiermee op het papier deppen. 
Voor je begint aan de volgende kleur wel eerst even de vorige laag drogen met een heattool.


De plaatjes uit het knipvel van Studio Light geknipt en de randjes allemaal bewerkt met Brushed Corduroy Distress Inkt. Tevens heb ik nog een stukje papier uit een oud boek gescheurd en dit ook in de achtergrond verwerkt.


Op de achtergrond heb ik nog wat stempels van Studio Light afgedrukt met Versafine Onyx Black en Stazon Olive Green.
De rand wat meer aangezet met Brushed Corduroy.


Daarna met alle plaatjes een compositie gemaakt en alles opgeplakt.



De stipjes op de pijl heb ik geaccentueerd met Glossy Accent.


Als laatste het geheel op zwart cardstock geplakt.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie heb kunnen inspireren.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Dank je wel voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Grietje


Als je op onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende artikel in de webshop.



  
  
   
 



2 opmerkingen:

jackelien zei

Super mooie creatie.
Groetjes Jackelien

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha